måndag 12 januari 2009

9

ibland skrattar jag åt folk för jag tror att de skojar men så visar det sig att de inte alls gjorde det och då är det plötsligt inte lika roligt längre. 
i helgen kanske jag åker till skåne.

saker jag vill vara:
(förutom smalare, snyggare osv.)
motiverad
mindre beroende av andra
kreativare
mer självdiciplinerad
rik
smartare
varm
allmänbildad
bra på att stava 

(seriöst, det finns massa lätta ord som man lär sig i typ trean som jag inte kan stava till, tack gud för rättstavningsprogram och ursäkta för mina stavfel i bloggen men det är ju faktiskt min blogg och jag skriver och stavar hur jag vill här)
för övrigt tror jag inte på gud (men jag är inte ateist), det gjorde jag däremot när jag var liten, det finns en teckning som jag har ritat där gud har på sig sina nya gummistövlar för jag trodde det var blött att gå på molnen. en sak jag hatade när jag var liten var skor, jag slängde mitt första par i toaletten men nådde inte upp till spolknappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar