måndag 19 januari 2009

13

på tal om tretton (förutom att det är en helt ok bra låt av håkan hellström, okej rune vill påpeka att det är big stars låt, men ändå. håkans version är den fina versionen), googlar man det kan man få veta att fobi för nummer 13 kallas triskaidekafobi och att det är det sjätte primtalet. men det visste jag redan för jag har ju trots allt precis klarat av matte d. (ja, lite stolt är jag) i onsdags hade jag gymnasiets sista mattelektion och det firades med.. eh jag vet inte.. jag kanske borde ha firat lite bättre. det finns en person jag saknar ganska mycket. känns ju iallafall bra att veta att han saknar mig minst lika mycket.

1 kommentar:

  1. Ursäkta men 13 är faktisk inte håkans låt. det är ju big star eller vad det var. och ja, jag är petig:P

    SvaraRadera