onsdag 21 januari 2009

14

dagens...
jobbigaste: att vakna
konstigaste: jag har smsat i sömnen, igen

bästa kock: emelie

erkännande: twilight är en riktigt bra film. åh. jag trodde inte vampyrer var riktigt min grej men ja, vad ska jag säga, jag föll

finaste ljud: tunn is som krossas

musik: samtidigt som, april fool's day och speedmarket avenue!

mest efterlängtade: sommar

hatobjekt: den där äckliga tjejen. alltid den där äckliga tjejen.

insikt: om två månader fyller jag 18, om 4 månader och 16 dagar tar jag studenten

misstag: titta i gamla fotoalbum


GISSA VILKEN FÄRG DET ÄR PÅ MIN TANDBORSTE!

vinnaren får en present nästa gång vi ses, lovar.

2 kommentarer:

  1. jävlar är det inte längre kvar tills studenten!!!!!! gaaaaah längtar som fan ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på att den är röd och gul! ;P

    Haha nej visst, men har en oklippt luggfrisyr.. Men det är inte relevant, vad är det snyggaste frisyren? ;P

    SvaraRadera