fredag 2 januari 2009

5

jag brukar tänka att jag är en sån som äter det mesta men jag har kommit på att det ändå finns så mycket jag inte tycker om, så nu kommer en lista.

mat jag inte tycker om:
ungspankaka
ostochskinkpaj
allt med äggstanning i stort sett
broccoli
oliver (tycker bara om sånna där små med citronsmak)
majonäs
jordgubbsyoghurt
korv (finns undantag tex om man grillar den ute är det ok)
alla äckliga inälvor och sånt som vissa kallar mat
kål
vattnig soppa
ärtsoppa
lök
att bara äta räkor, de måste vara i en soppa eller sås eller så
mangochutney
grillchips
mandelmassa
sill
lutfisk
surströmming
gravad lax och annan slemmig fisk
nyponsoppa
mimozasallad
all annan fruktsoppa
marsipan
skinklasagne
de gula sakerna i fruktcoctail
varm banan
bananer som är för mogna, helst ska dom vara gröna
chokladbitar med typ rom, körsbär, russin och sånt
rabarber
whiskey (ok det är en dryck men fy vad äckligt ändå)
three hearts hallonsoda (en till äcklig dryck)

1 kommentar: