torsdag 15 januari 2009

10

vet inte om jag ska skratta eller gråta. hittade adressen till en blogg jag hade 2006. det fanns bara ett inlägg där, men ja, det var inte vilket inlägg som helst. en sak vet jag iallafall och det är att jag är så glad att jag inte är 15 längre.

sämsta idag:
det är kalllllllt (visst, jag älskar snö och kyla ibland, men INTE nu.)
äckliga kladdiga tandkrämstuber (vill INTE att min tandborste ska nudda sånna!)
äcklig mat
glömde beställa nya linser

bästa idag:
jag hann med bussen (hade ju varit onödigt att springa nyvaken genom hela tranås annars)
dungen!
min emelie och min emelie (trots att den ena inte kunde prata)
ben&jerrys
jag hittade 250:- under min säng
min katt

tror för övrigt att min katt har blivit senil. eller så är hon bara allmänt dum i huvudet. jag vet inte. men jag tycker om henne lika mycket ändå och det är tur för henne. ibland, som när hon först är ute och rullar sig i sand och sen lägger sig i min säng är hon väldigt billig men sekunden efter när hon ligger där varm och gosig och spinner och tittar på mig med ögon som undrar om jag inte ska klia henne lite under hakan så vill jag inget hellre än att gosa ner ansiktet i hennes mjuka päls.

2 kommentarer:

  1. haha hej. vilken bra blogg du har, inte för mycket jobbigt tjat utan bra korta texter eller listor. tycker det var kul att du hade ett sugmärke på halsen i söndags, tror inte de andra märkte nånting för sjalen täckte det nästan hela tiden. men ja tänkte på det. vi ses!

    SvaraRadera
  2. hah är det sebban whittam? du, jag tyckte inte det var lika kul! åkte direkt till min moster och åt middag, pigg och fräsch! puss

    SvaraRadera