söndag 18 januari 2009

11

jag och min sara kan inte ha gjort något bra första intryck på folket vi träffade i tranås igår kväll, men kul hade vi! iallafall de första timmarna, då var det underbart. sen blev det mindre underbart kan man säga. det är tur att vi har så bra kompisar, vet inte vad vi skulle gjort annars.


bajs: grammisgalan
majs: manifestgalan (räcker väl kanske med att nämna de nominerade i "årets pop" kategorin: frida hyvönen, hello saferide, joel alme och nordpolen) 
ellegalan (håkan hellström årets bäst klädda man och lykke li årets bäst klädda kvinna, utan musik inget mode.)
p3 guldgalan (anna ternheims min när lykke li har skrivit fel tacktal är to die for, som erik skulle sagt)


jag älskar bengans rea, det gör inte min plånbok. 
måste klippa mig och skaffa ett jobb.

1 kommentar: