torsdag 1 januari 2009

3

firar det nya året med att lägga upp bilder från det förra året, året som kanske var det roligaste i mitt liv, trots så mycket trasigt och så många tårar. 
jag har världens bästa vänner.
hej 2009!














bilder från nyårsafton också

hade det jättebra, fast mådde inte jättebra. nattaya alex och jag fick finfin middag lagad av sara och emelie, sen blev det drinkar och singstar och mys och vid tolvslaget torget med kramar och rosa champagne och jag såg nog inte ett enda fyrverkeri. efterfest i kanske en halvtimma sen mest sömn. idag blev det pizzafrukost för mig sara och emelie och sen sov vi allihopa på emelies soffa i några timmar. jag har feber.

2 kommentarer:

  1. åh, siesta. jag saknar det och dig.

    SvaraRadera
  2. 2009 är varmt välkommet! likaså studenten!!! wiiie puss på sophia <3

    SvaraRadera