måndag 16 februari 2009

23

23 är ett nummer jag inte tycker om fullt lika mycket som 22. 
men iallafall, nu råkar ju det här vara mitt 23dje meningslösa inlägg här så då får det vara rubrik ändå. fast helt meningslöst är det ju inte för jag tycker det är ganska kul att ha en blogg. 
förresten, det där som jag får denna veckan på mig att bevisa som jag skrev om i inlägg nr 22 är att jag klarar av att närvara på varje minut av varje lektion varje skoldag. 
inga konstigheter egentligen men det är ju underligt hur lätt jag har för att strunta i sådana enkla saker. som skola, mat och sömn.
hejdå lilltå som bert ljung skulle sagt. satsig kille det där.

förresten igen, idag var det en som skrek "2" efter mig på stan, då blev jag glad för det är inte så himla ofta som någon använder mitt smeknamn.

kanske ska börja med dagens stenmark. eller nej kanske inte. men här kommer två av mina femton favoriter iallafall:
(resten av de femton favoriterna kommer en annan dag)


ps. idag pratade jag engelska i telefon igen, jag börjar bli bra på det. och så börjar jag bli lite orolig över min praktikplats också. men jag ska lösa det imorgon hade jag tänkt

3 kommentarer:

  1. stenmark är sjukt kul :)

    SvaraRadera
  2. oj, glömde skriva vem det var. det är ju sophia, såklart.

    Haha.. jag glömde skriva att det var jag som tyckte att Stenmark var sjukt kul. Mattias såklart.

    Kommer du och ser oss nåt i vår?

    SvaraRadera
  3. alla dansar, osv osv. sonic youth på siesta, fy fan alltså.

    SvaraRadera