torsdag 12 februari 2009

21

saker jag gjort på sportlovet:
haft mysigaste helgen i malmö
övningskört och lärt mig att sladda
haft sämsta tisdagen ever
lyssnat musik som är för bra för att kunna förklaras
myst med sara och nattaya
varit i lkpg med alex
sen kom jag hem från linköping och var på så bra humör men så förstördes allting. vad roligt det är. känner mig så välkommen hem, verkligen. nu har jag hemmaförbud ikväll. resten av veckan får jag komma hem och typ sova om jag behöver. detta hade i vanliga fall inte gjort så mycket men just ikväll vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. det finns så mycket jag borde göra...
några saker jag borde göra:
hitta någonstans att vara ikväll
söka jobb
ringa om praktikplatsen igen
äta frukost
bli kompis med mamma
klippa mig
tre inlämningsarbeten
bli 18, rik och flytta härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar