tisdag 17 mars 2009

28

28 är numret på detta inlägget
om 28 dagar händer det en grej jag inte berättat om för någon
kanske för att det är ett sånt samtalsämne 
som får folk att känna sig obekväma 
och gör att de inte vet vad de ska svara
men... 
ibland kanske man måste prata om sånt också
jag vet inte.

att vara tillbaka hemma och i skolan 
är inget jag är glad över precis
men vad har jag för val?
om man bortser från skolbiten och hemmabiten 
kan det bli en väldigt fin vår
på lördag fyller jag 18 
det ska firas med bästa tjejerna i malmö/köpenhamn
och sen med bästa killen i malmö


typ såhär ser jag ut exakt just nu i denna sekunden
jag sitter i min säng och gör det jag tycker bäst om att göra
för att slippa öppna kemiboken
lyssnar på jenny wilson
och läser lite
mitt hår är rufsigt och min lugg är för lång
fast det gör ingenting

det bästa med att ha en blogg är att man får skriva exakt vad man vill
när man vill
och alla som vill får läsa
ingen behöver läsa
alltså kan ni inte klaga på nånting jag skriver här
för jag har inte tvingat er att läsa

förra veckan gick jag på bio med joel
slumdog millionaire såg vi
den va bra

om 71 dagar blir det äntligen sommarens första festival
siesta
om 81 dagar tar jag studenten
det känns lite såhär: HJÄLP
och lite såhär: JAAAAAAAAAAAA

4 kommentarer:

  1. håller med om studenten... HJÄLP! vart ska du ta vägen?

    SvaraRadera
  2. pang säger det när jag komme till jkpng på lördag

    SvaraRadera
  3. Siesta kommer att bli otroligt fint.
    Din blogg är också fin, förresten.

    SvaraRadera
  4. Hihi ja, han är ju så mysig!! Så enkel inga konstigheter - Gillar du Sandströms nya skiva?

    Ja men fan du har ju bara; som jag läser cirka 80 dagar kvar i gymnasiet!!!

    SvaraRadera