tisdag 10 mars 2009

27

här kommer ett förtydligande till er som kommenterade inlägg 24:
nej, jag praktiserar inte som skräddare
nej, jag praktiserar inte hos bob hund
ja, jag praktiserar på en reklambyrå
de som jobbar här börjar visa sina riktiga jag mer och mer,
vet inte vad jag tycker om det riktigt.
jag gillade att alla var snälla och frågade saker och lät mig bestämma musik. nu gör jag logotypförslag till luxurius, det ska bli det nya glitter/ragazza/andra blingbling affärer för 14åringar. jag är jävligt bra på det. det är ju kul, att jag också är lite bra på någonting. en sämre sak är att igår skar jag ungefär 2 millimeter fel och förstörde därmed en halv order haha. det känns skönt att jag inte jobbar här på riktigt.

igår hittade jag lite bilder från teenagers-konserten på emmaboda 07, då blev jag glad. jag trodde nämligen jag hade missat hela den förutom en låt men så var ju inte fallet (bilderna var tagna med 27minuters mellanrum och så länge höll inte låten jag kommer ihåg på.)

1 kommentar:

  1. Synd. Hade ju onekligen varit ballt med praktik hos bob hund.

    SvaraRadera