fredag 5 juni 2009

59

jag borde vara ungefär lyckligast i världen för att:
igår var det bal, hur lyckat som helst
imorgon tar jag studenten!
osvosvosvosv...
men nej
här sitter jag och dödar mig själv ungefär
fyfan
jag vill inte ta studenten
allting tar slut
det är vad denna veckan har handlat om: slut
visst, alla slut är början på något nytt
men tänk om det nya inte är något bra?
det värsta är att två av personerna 
som jag tyckte bäst om i hela världen
nu aldrig hör av sig längre
och jag hör inte av mig till dem heller
varenda kväll tar jag instinktivt mobilen och tänker säga godnatt
men nej
det går inte längre
det gör lite ont i magen när jag tänker på det

MEN;
imorgon ska jag fan njuta till 100%
och jag hoppas det blir minst lika många fina sommarnätter detta året som förra
det är så det ska vara: 
svala sommarnätter efter grillkvällar och dagar i solen
barfota på varm asfalt, dagg i gräset, myggbett, midnattsbadande
glassfrukostar, musik i parker och fina sommarkärlekar

det finns en person som jag knappt vågar prata med för jag vet att jag inte skulle klara av att förlora den. det är inte riktigt okej. måste lära mig att sätta mig själv som första prioritet och se alla andra som bonusar och inte tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar