tisdag 2 juni 2009

58

jag har inte varit helt nykter ett helt dygn sedan förra tisdagen
tycker synd om min kropp
siesta var bäst mest hela tiden
och sämst några minuter
det är väl kanske så det ska vara
jag lyckades få en mjukdelsskada mellan revbenen
aj
men jag såg även en del bra band
pussade på fina människor
rökte vattenpipa i solen
sov mindre än nio timmar på fyra dygn
jag blev klar med alla inlämningsuppgifter i onsdags
igår var jag och åt middag på piren i jönköping med simon norrsveden
idag provade jag min balklänning och den var perfekt
jag har fått jobbet jag ville ha på hultsfred
nu har studentveckan börjat
fest i sjöängen efter jönköping igår
lite klassfest hos mig ikväll
saker går som jag vill
men ändå:
likgiltighet
något som inte stämmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar