onsdag 15 april 2009

47

hur mycket skolarbete kan man ha att göra en vanlig onsdag?
svar: JÄVLIGT MYCKET
orkar inteinteinte
jag vill smaka de nya ben&jerrys-smakerna med emelie
och åka till gbg i helgen
idag har jag skaffat mig ett stort skärsår över hela mitt högra pekfinger
det är inte så fint
det är inte så skönt
jag ägnade hela min lektion idag till att slumpa artiklar på wikipedia
det tycker jag är ganska kul
tänker inte berätta vad jag lärde mig
jag hatar min blogg ibland
skönt att ingen behöver läsa den
nu ska jag lyssna på bob hund igen..
måste plugga historia, göra religionsarbetet, läsa svenskaboken 
läsa småföretagande och körkortsteori
nästan så man spyr av tanken
något man ler av är ett mail jag fick igår
det finns förresten ovanligt många människor jag tycker om 
nu för tiden
det är skönt att slippa gå omkring och vara arg på folk

1 kommentar:

  1. shiet. det var en del som skulle göras :( tycker du ska ägna dig lite åt ben&jerrys iallafall för det är viktiga grejer det med ;)

    SvaraRadera