söndag 28 december 2008

1

Innan jag gick upp idag hade jag legat i min säng ungefär 16 timmar, 

uppskattningsvis hade jag sovit kanske 5 timmar,

jag hade skickat fler än 100 sms, 

och tittat på 3 filmer.

Kanske är det bra att jag fixat en ny blogg, 

kanske inte. 

Jag håller på och samla ihop foton till min sammanfattning av 2008.

På bdb heter jag 2 och egentligen valde jag det namnet av en ganska hemsk anledning, 

men nu har det kommit att bli lite av ett smeknamn för mig. 

Jag tycker det är ganska fint när någon kallar mig det. 

Det är ju för det mesta bättre att vara 2. 

Jag hade velat ha adressen 2.blogspot.com fast den var inte ledig (såklart)

såatte (som joel skulle sagt) det fick bli track022

det finns en skiva där just låt nummer 22 är den allra finaste

jag tycker inte om det egentligen men man kan inte tycka om allt

det finns ganska mycket jag inte tycker om

en sån sak är broccoli

För exakt fem minuter sedan fick jag ett väldigt fint sms från en person jag tycker om, 

sånt gör hjärtat lite lättare. 

Saker som gör hjärtat tyngre är tillexempel: 

plugg, saknad, väckarklockor, människor utan självinsikt, frusna händer, kyla utan snö och värme utan sol. 

Nu är det kallt och snöigt och det tycker jag om.

Om 7 dagar åker jag till sälen och där är det ännu mer snö.

Om 3 dagar är det nyårsafton och jag hoppas det blir en bra start på 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar